RPG

Forum służące do grania w nasze kochane erpegi...

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-05-03 17:17:10

Szary

Rycerz

6998209
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 359
Punktów :   

Co i jak czyli jak zacząć

Dobra cyce skoro się wampira nie chciało czytać to tu wam wszystko wyłożę co i jak !! Czytacie wypełniacie i jedziemy.

Czas akcji to 10 BBY czyli mniej więcej środek pomiędzy III, a IV częścią. Polowanie na ostatnie niedobitki Jedi, skutki centralizacji władzy nadużycia gubernatorów jednym słowem żelazny uścisk imperium. Dopiero zawiązująca się rebelia. Początki kariery Hana Solo. Ucieczka z "Farciarza" praca na Ilezji.
Jeżeli ktoś ma jakieś dodatkowe pytanie co do tego to niech pyta bądź poczyta tutaj
http://www.ossus.pl/biblioteka/Strona_g%C5%82%C3%B3wna
na tej stronie możecie też poszukać weny jeśli nie macie pomysłu na postać

dobra teraz konkrety co do tego jak mają wyglądać gra. Ogólnie będę się wzorował na Star Wars D6 drugiej edycji. Oczywiście niemożliwe jest ,żebym mógł kazać wam co chwile rzucać więc sam będę oceniał powodzenie waszych zamiarów i ewentualny sukces. Żebyście mieli Ogólne pojęcie o tym co jest w waszym zasięgu ,a co nie system działa następująco

Difficulty                               Difficulty Number 
Very Easy                                        1-5 
Easy                                                6-10
Moderate                                         11-15
Difficult                                            16-20
Very Difficult                                    21-30   
Heroic                                               31 +

http://terminalvelocitygames.com/goodies/charts1.jpg


Wasze staty będą miały postać np. 4D+1 czyli 4 kostki k6 plus 1 np. 3+4+2+5  +1 = 15
Patrząc na wasze skille i podejmowane akcje na tej zasadzie będę oceniał rezultaty.

Tworzenie Postaci

Tu macie Dwie kartę do wypełnienia. Jak komuś się nie chce to nie musi jej wypełniać byleby to co napisze zawierało przejrzyście wszystkie potrzebne informacje.

http://img709.imageshack.us/img709/5531/kartaa.png

wypełniona mniej więcej tak się prezentuje

http://img521.imageshack.us/img521/3045/wypeniona.png

Zatem wypełnia się ją tak:


1) Zdecyduj kim chcesz być, czym się zajmujesz, jak Twoja postać ma się nazywać
2) Wybierz rasę

sporo Tego!! Ja Proponuje wszystkim człowieka, bo reszta jest brzydka ,a Kozakowi Wookiees'a ,bo jeden włochacz zawsze się przyda

• Humans
Attribute Dice: 12D
DEXTERITY 2D/4D
KNOWLEDGE 2D/4D
MECHANICAL 2D/4D
PERCEPTION 2D/4D
STRENGTH 2D/4D
TECHNICAL 2D/4D
Move: 10/12
Size: 1.5-2.0 meters tall

Ewoks
Attribute Dice: 12D
DEXTERITY 1D+2/4D+2
KNOWLEDGE 1D/3D
MECHANICAL 1D+2/
3D+2
PERCEPTION 2D/4D+2
STRENGTH 1D/3D
TECHNICAL 1D/2D+2
Special Skills:
Dexterity skills:
Thrown weapons: bow, rocks, sling, s,
to use: one round. The character m
base skill and/or any of the specializ
Mechanical skills:
Glider. Time to use: one round. The ability to
pilot gliders.
Technical skills:
Primitive construction. Time to use: one hour for
gliders and rope bridges; several hours for small
structures, catapults and similar constructs. This
is the ability to build structures out of wood,
vines and other natural materials with only primitive
tools. This skill is good for building study
houses, vine bridges and rock-hurling catapults
(2D, speeder-scale damage).
Special Abilities:
Skill bonus: At the time the character is created
only, the character gets 2D for every ID placed in
the hide, search and sneak skills.
Skill limits: Beginning characters may not place any
skill dice in any vehicle (other than glider) or starship operations
or repair skills.
Smell: Ewoks have a highly developed sense of smell, getting a
+ ID to their search skill when tracking by scent. This ability may
not be improved.
Story Factors:
Protectiveness: Most human adults will feel unusually protective
of Ewoks. Because of this, humans can also be very condescending
to Ewoks. Ewoks, however, are mature and inquisitive — and
unusually tolerant of the human attitude.
Move: 7/9
Size: 1 meter tall

• Gamorreans
Attribute Dice: 11D
DEXTERITY 2D/4D
MECHANICAL 1D/1D+2
PERCEPTION 1D/3D
STRENGTH 3D/5D
TECHNICAL 1D/1D+2
Special Abilities:
Voice Box: Due to their unusual voice apparatus,
Gamorreans are unable to pronounce Basic, although
they understand it perfectly well.
Stamina: Gamorreans have great stamina—whenever
asked to make a stamina check, if they
fail the first check they may immediately
make a second check to succeed.
Skill Bonus: At the time the character
is created only, the character gets 2D
for every ID placed in the melee combat,
brawling and thrown weapons skills.
Story Factors:
DroidHate: Most Gamorreans hate droids and other
mechanical beings. During each scene in which a
Gamorrean player character needlessly demolishes
a droid (provided the gamemaster and other characters
consider the scene amusing), the character
should receive an extra Character Point.
Reputation: Gamorreans are widely regarded as
primitive, brutal and mindless. Gamorreans who
attempt to show intelligent thought and manners
will often be disregarded and ridiculed by fellow
Gamorreans.
Slavery: Most Gamorreans who left Gamorr did so
by being sold into slavery by their clans.
Move: 7/10
Size: 1.3-1.6 meters tall

Ithorians
Attribute Dice: 12D
DEXTERITY 1D/3D
KNOWLEDGE 2D+2/5D
MECHANICAL 1D/2D
PERCEPTION 1D+1/4D
STRENGTH 1D/3D
TECHNICAL 1D/2D+1
Special Skills:
Knowledge skills:
Agriculture. Time to use: at least one standard week. The character
has a good working knowledge of crops and animal herds, and
can suggest appropriate crops for a type of soil, or explain why
crop yields have been affected.
Ecology. Time to use: at least one standard month. The character
has a good working knowledge of the interdependent nature of
ecospheres, and can determine how proposed changes will
affect the sphere.
This skill can be used in one minute to determine the probable
role of a life-form within its biosphere: predator, prey, symbiote,
parasite or some other quick description of its ecological niche.
Story Factors:
Herd Ships: Many Ithorians come from herd ships, which fly from
planet to planet trading goods. Any character from one of these
worlds is likely to meet someone that they have met before if
adventuring in a civilized portion of the galaxy.
Move: 10/12
Size: Up to 2.3 meters tall

Rodians
Attribute Dice: 12D
Attribute Minimum/Maximums:
DEXTERITY 1D+2/4D+2
KNOWLEDGE 1D/3D
MECHANICAL 1D/2D+2
PERCEPTION 1D/3D+2
STRENGTH 1D/4D+1
TECHNICAL 1D/2D+1
Story Factors:
Reputation: Rodians are notorious for their tenacity and their
eagerness to kill intelligent beings for the sake of a few credits.
Certain factions of galactic civilization (most notably criminal
organizations, authoritarian/dictatorial planetary governments
and the Empire) find them to be indispensable employees,
despite the fact that they are almost universally distrusted by
other beings. Whenever an unfamiliar Rodian is encountered,
most other beings assume that it is involved in a hunt, and give
it a wide berth.
Move: 10/12
Size: 1.5-1.7 meters tall

Twi'leks
Attribute Dice: 11D
DEXTERITY 1D/3D
KNOWLEDGE 1D/4D
MECHANICAL 1D/2D+1
PERCEPTION 2D/4D+2
STRENGTH 1D/3D
TECHNICAL 1D/3D
Special Abilities:
Head-tails: Twi'leks can use their
head-tails to communicate in secret
with each other, even if in a
room full of others. The complex
movement of the tails is,
in a sense, a "secret" language
that all Twi'leks are fluent in.
Move: 10/12
Size: 1.6-2.4 meters tall

Wookiees
Attribute Dice: 12D
DEXTERITY 1D/3D+2
KNOWLEDGE 1D/2D+1
MECHANICAL 1D/3D+2
PERCEPTION 1D/2D+1
STRENGTH 2D+2/6D
TECHNICAL 1D/3D+1
Special Abilities:
Berserker Rage: A Wookiee who becomes enraged (the character
must believe himself or those to whom he has pledged a life debt
to be in immediate, deadly danger) receives a +2D bonus to
Strength for purposes of causing damage while brawling (the
character's braw/ing skill is not increased). The character suffers
a -2D penalty to all non-Strength attribute and skill checks.
The Wookiee must make a Moderate Perception to calm down from
berserker rage while enemies are still present. The Wookiee suffers
a -1D penalty to Perception and rolls a minimum of 1D for the check
(therefore, while most Wookiees are enraged, they will normally
have to roll a 6 with their Wild Die to be able to calm down).
Please note that this penalty applies to enemies.
After all enemies have been eliminated, the character must only
make an Easy Perception total (with no penalties) to calm down.
Wookiee player characters must be careful when using Force
points while in a berserker rage. Since the rage is clearly based on
anger and aggression, using Force Points will almost always lead
to the character getting a Dark Side Point. The use of the Force
Point must be wholly justified not to incur a Dark Side Point.
Climbing Claws: Wookiees have retractable climbing claws which
are used for climbing only. They add +2D to their climbing skill
while using the claws. Any Wookiee who uses claws in hand-tohand
combat is automatically considered dishonorable by other
members of his species, possibly to be hunted down — regardless
of the circumstances.
Story Factors:
Reputation: Wookiees are widely regarded as fierce savages with
short tempers. Most people will go out of their way not to enrage
a Wookiee.
Enslaved: Prior to the defeat of the Empire, almost all Wookiees
were enslaved by the Empire, and there was a substantial bounty
for the capture of "free" Wookiees.
Language: Wookiees cannot speak Basic, but they all understand
it. Nearly always, they have a close friend who they travel with
who can interpret for them ... though a Wookiee's intent isseldom misunderstood.
Honor. Wookiees are honor-bound. They are fierce warriors with
a great deal of pride and they can be rage-driven, cruel and unfair
— but they have a code of honor. They do not betray their
species — individually or as a whole. They do not betray their
friends or desert them. They may break the "law," but never their
code. The Wookiee code of honor is as stringent as it is ancient.
Atonement for a crime against their honor code is nearly impossible
— it is usually only achieved posthumously. But Wookiees
falsely accused can be freed of their dishonor, and there are
legends of dishonored Wookiees "coming back."
But those are legends ...
Move: 11/15
Size: 2-2.3 meters tall

3) Opis Fizyczny.
4) Życiorys
5) Osobowość
6) Cele
7) Znane postacie. Związki z nimi itp. Np. Admirał Gwiezdnej Floty -szef

Dobra teraz ważne rzeczy

1) Rozdziel 11/12 kości statystyk  (zależy od rasy) pomiędzy atrybuty. Przy rasach wypisane jest minimum i maksimum np. DEXTERITY 1D/3D czyli minimum 1 kość max 3.  Kości dodajesz do gołych statów które są po 1D czyli tak jakby łącznie było 18 kości. Staty średnio rozdane to wszystko po 3D. Każdą pojedynczą kość można podzielić. Np z puli 12 odjąć 1 kość i zostać z 11 dzięki czemu jedna kość dzieli się  na 1,1,1 lub 1,2 czyli do 3 statów dać bonus +1 na końcu bądź do 2 dać bonus +1 i +2.

siła jest dość ważna gdyż określa jak organizm zniesie obrażenia

2) 7 kości wydaj na skille. W jeden skill dajesz 1 lub 2 kości. W pod specjalizacje nie będziemy się bawić ,bo i tak nikt z tego nie korzysta.

skille

Dexterity Skills

Archaic Guns
Time Taken: One round.
Specializations: Indicates a specific kind or model
of archaic gun — black powder pistol, matchlock, musket,
wheelock.
Archaic guns is a "ranged combat" skill used to fire
any primitive gun, including black powder pistols,
flintlocks and muskets. Normally, only characters from
primitive-technology worlds will know this skill.

Blaster
Blaster Artillery

Bowcaster
Time Taken: One round.
Bowcaster is a "ranged combat" skill that reflects
the user's proficiency at firing the unusual Wookiee
bowcaster. This weapon requires great strength and is
normally only used by Wookiees.

Bows
Brawling Parry
Dodge
Grenade
Lightsaber
Melee Combat
Melee Parry
Missile Weapons
Pick Pocket
Running
Thrown Weapons
Vehicle Blasters


Knowledge Skills

Alien Species
Bureaucracy
Business
Cultures
Intimidation
Languages
Law Enforcement
Planetary Systems
Scholar
Streetwise
Survival
Tactics
Value
Willpower


Mechanical Skills

Archaic Starship Piloting
Astrogation
Beast Riding
Capital Ship Gunnery
Capital Ship Piloting
Capital Ship Shields
Communications
Ground Vehicle Operation
Hover Vehicle Operation
Jet Pack Operation
Powersuit Operation
Repulsorlift Operation
Rocket Pack Operation
Sensors
Space Transports
Starfighter Piloting
Starship Gunnery
Starship Shields
Swoop Operation
Walker Operation


Perception Skills

Bargain
Command
Con
Forgery
Gambling
Hide
Investigation
Persuasion
Search
Sneak


Strength Skills

Brawling
Lifting
Stamina
Swimming


Technical Skills

Armor Repair
Blaster Repair
Capital Ship Repair
Capital Ship Weapon Repair
Computer Programming/Repair
Demolitions
Droid Programming
Droid Repair
First Aid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ground Vehicle Repair
Hover Vehicle Repair
Repulsorlift Repair
Security
Space Transports Repair
Starfighter Repair
Starship Weapon Repair
Walker Repair


Jeśli ktoś chce grać postacią wrażliwą na moc pisać na GG


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:atSWsjQt_R80VM:http://img.qj.net/uploads/articles_module/129241/tenchu4.jpg?301808&t=1

cały EXP jest mój !!

Offline

 

#2 2010-05-03 19:37:13

 Lord_Wonski

Rycerz

3881983
Zarejestrowany: 2009-08-20
Posty: 381
Punktów :   

Re: Co i jak czyli jak zacząć

1. Strona nicht arbeiten.
2. Kozak rozumiem że będziesz w kuchni ^^ http://www.youtube.com/watch?v=v4cgpJ--_94
3. Czy jesteśmy wrażliwi na moc? To nie gramy wszyscy jedisami i rozkurwiamy kosmos? Dla mnie SW bez świetlówek jest takie jakieś... niedoexpione? Ale mogę się dostosować. Proponuję grać albo wszyscy rozkurwiatorami, albo bez mocy, żeby potem nie było "Eej, ja też chce świetlówkę, bo on tak fajnie łby ucina a ja nie!". Co wy na to?

Offline

 

#3 2010-05-03 22:52:49

Szary

Rycerz

6998209
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 359
Punktów :   

Re: Co i jak czyli jak zacząć

Lord_Wonski napisał:

1. Strona nicht arbeiten.
2. Kozak rozumiem że będziesz w kuchni ^^ http://www.youtube.com/watch?v=v4cgpJ--_94
3. Czy jesteśmy wrażliwi na moc? To nie gramy wszyscy jedisami i rozkurwiamy kosmos? Dla mnie SW bez świetlówek jest takie jakieś... niedoexpione? Ale mogę się dostosować. Proponuję grać albo wszyscy rozkurwiatorami, albo bez mocy, żeby potem nie było "Eej, ja też chce świetlówkę, bo on tak fajnie łby ucina a ja nie!". Co wy na to?

1.  Jak nicht arbeiten ? Mówisz o tym linku do biblioteki? Ossus ? on przecież dziła
2. O kurrrrr !! Ostro trafiłeś
3. Han jakoś i bez świetlówki dawał rade. No i nie myślcie ,że jako początkowa postać będziecie Jedi... Nawet padawanem nie będziecie tylko co najwyżej patafianem przed którym lata expienia! No i zaczynanie z mocą ma swoje minusy. ( Dla zainteresowanych proszę pisać na GG) ahhh no i zapomniałbym wrażliwość na moc można nabyć w trakcie gry

Miałem dziś rozpocząć sesje moim postem ,ale nie ma czasu, prawdopodobnie jutro wieczorem się tym zajmę


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:atSWsjQt_R80VM:http://img.qj.net/uploads/articles_module/129241/tenchu4.jpg?301808&t=1

cały EXP jest mój !!

Offline

 

#4 2010-05-03 23:01:05

 Lord_Wonski

Rycerz

3881983
Zarejestrowany: 2009-08-20
Posty: 381
Punktów :   

Re: Co i jak czyli jak zacząć

Aha, jak tak to spoko. To się zrobi szybko karty, ja postaram się jutro zrobić.
Czasy nadświetlnego expienia zbliżają się!!

Tak jakby ktoś nie wiedział, główne ważne persony:

LANDO CALRISSAN
http://s.bebo.com/app-image/7966705359/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/05/03/Apollo_Creed.jpg

LEILA

http://www.ilbazardimari.net/fierefumetto/roma2006/dana_starwars02.jpg

BOBA FETT

http://4.bp.blogspot.com/_1luLRXKoJM8/Sc4rTB5XnMI/AAAAAAAAPiU/6L3n5DN0KaM/s400/Sylvester-Stallone_Judge_l.jpg

LUKE SKYWALKER

http://i705.photobucket.com/albums/ww52/cdobson84/He-ManDolph.jpg

HAN SOLO

http://funboxcomedy.com/uploaded_images/indiana_jones_temple_of_doom-734284.jpg

WOKIE

http://www.1234buy.com/media/catalog/category/WK.jpg

Ostatnio edytowany przez Lord_Wonski (2010-05-03 23:31:52)

Offline

 

#5 2010-05-04 08:00:17

 Borwol

MG

7743284
Skąd: Expiarnia
Zarejestrowany: 2009-08-20
Posty: 533
Punktów :   -1 
WWW

Re: Co i jak czyli jak zacząć

Szary czy nie uważasz że te cyferki to jednak za dużo i nie potrzebne? Może niech starczy to co i w mojej sesji. Przecież sztywno systemu i tak się nie będziemy trzymać...


-knock! knock!
*Who's there?
-Me! I'll kill You!!
http://orig11.deviantart.net/8b20/f/2008/232/2/a/warhammer_signature___goblins_by_tapik.jpg
Anyone who has a family, a lover, or just doesn't want to get hurt, get outta here!
WOMEN TOO!
I prefer not to hit girls!

Offline

 

#6 2010-05-04 11:55:29

Szary

Rycerz

6998209
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 359
Punktów :   

Re: Co i jak czyli jak zacząć

Cyferki są tylko po to by mieć poczucie co postać może zrobić ,a czego nie. One są tylko poglądowe. No i powiedzmy ,że jeżeli ktoś napisze stosowną biografie postaci to jakieś plusy będą wliczane.

Wonso liczę na Ciebie


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:atSWsjQt_R80VM:http://img.qj.net/uploads/articles_module/129241/tenchu4.jpg?301808&t=1

cały EXP jest mój !!

Offline

 

#7 2010-05-04 13:45:59

 Borwol

MG

7743284
Skąd: Expiarnia
Zarejestrowany: 2009-08-20
Posty: 533
Punktów :   -1 
WWW

Re: Co i jak czyli jak zacząć

OK piszcie kim jesteście zainteresowani grać. Ja będę w skrócie ujmując i nie zdradzając zbyt wiele specem od sabotażu:P Ludziem:D


-knock! knock!
*Who's there?
-Me! I'll kill You!!
http://orig11.deviantart.net/8b20/f/2008/232/2/a/warhammer_signature___goblins_by_tapik.jpg
Anyone who has a family, a lover, or just doesn't want to get hurt, get outta here!
WOMEN TOO!
I prefer not to hit girls!

Offline

 

#8 2010-05-04 15:09:07

 Lord_Wonski

Rycerz

3881983
Zarejestrowany: 2009-08-20
Posty: 381
Punktów :   

Re: Co i jak czyli jak zacząć

Szary napisał:

Cyferki są tylko po to by mieć poczucie co postać może zrobić ,a czego nie. One są tylko poglądowe. No i powiedzmy ,że jeżeli ktoś napisze stosowną biografie postaci to jakieś plusy będą wliczane.

Wonso liczę na Ciebie

No to przydatne, bo w opowiadance fantasy to jeszcze nie jest tak strasznie trudno pilnować swojej postaci by nie przeginała w każdą stronę, o tyle w świecie s-f jest to już trudne. No bo się będzie przejmował że jego postać umie się posługiwać klamką Nsg-453 na kulki a nie Nsa-454 na antymaterię? W świecie gdzie jest broń palna albo co gorsza bardzo zaawansowana jak SW trzeba tego skrzętnie pilnować. Liczę że będę się dobrze bawił i że będzie to coś w stylu Moderna, teraz zobaczymy jak będziesz bryzgał, gdy Endrju zjebie "fabłe" jednym delikatnym telefonem i rzutem na perswazję.

Co do postaci, to wiesz Szary, że mam słabość do czarnych charakterów

Offline

 

#9 2010-05-04 23:11:19

Szary

Rycerz

6998209
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 359
Punktów :   

Re: Co i jak czyli jak zacząć

Co jak co Wonski ,ale nie liczyłem na nic innego. Role czarnego charakteru już dawno Ci przypisałem. 

ahh no i oczywiście będę pilnował... nie ma lekko jak się jest pilotem myśliwca to nie ma ,że krążownikiem też poleci od tak


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:atSWsjQt_R80VM:http://img.qj.net/uploads/articles_module/129241/tenchu4.jpg?301808&t=1

cały EXP jest mój !!

Offline

 

#10 2010-05-05 06:58:20

 sunnyendrju

LetMeBeYourGuide

3974031
Skąd: Expiarnia
Zarejestrowany: 2009-08-20
Posty: 409
Punktów :   
WWW

Re: Co i jak czyli jak zacząć

Lord_Wonski napisał:

Aha, jak tak to spoko. To się zrobi szybko karty, ja postaram się jutro zrobić.
Czasy nadświetlnego expienia zbliżają się!!

Tak jakby ktoś nie wiedział, główne ważne persony:

LANDO CALRISSAN
http://s.bebo.com/app-image/7966705359/ … _Creed.jpg

:OOOOOOOOO

I lol'd xDDD Biorę tą postać kimkolwiek ona jest ^^


Bum bum, walking like a love machine,
I am the hardest thing you ever seen,
Bum, I am the Machomen of your desire,
I was born to set the girls on fire.
https://i.imgur.com/sWNzj2y.jpg

Offline

 

#11 2010-05-05 09:47:37

 Borwol

MG

7743284
Skąd: Expiarnia
Zarejestrowany: 2009-08-20
Posty: 533
Punktów :   -1 
WWW

Re: Co i jak czyli jak zacząć

Szary rozumiem, że jesteśmy wszyscy w celi. Wspólnej? napisz gdzie nasza lokacja startowa...
reszta piszcie coś kim gracie chociaż


-knock! knock!
*Who's there?
-Me! I'll kill You!!
http://orig11.deviantart.net/8b20/f/2008/232/2/a/warhammer_signature___goblins_by_tapik.jpg
Anyone who has a family, a lover, or just doesn't want to get hurt, get outta here!
WOMEN TOO!
I prefer not to hit girls!

Offline

 

#12 2010-05-05 17:59:13

Szary

Rycerz

6998209
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 359
Punktów :   

Re: Co i jak czyli jak zacząć

Cóż nie słyszałem jeszcze zbyt wiele na temat waszych postaci więc już z wyprzedzeniem mianowałem was więźniami pierwszej klasy.
Zaczynacie na piętrze więziennym do którego właśnie wkroczyli strażnicy. Czyli dokładnie tam gdzie się dzieje rozpoczęta akcja sesji. Co do celi... jakbym chciał ,żebyście byli w jednej to bym pisał. Możecie być każdy w innej... wszyscy razem czy jak wam się podoba, byle na jednym piętrze, bo nie chce mi się pierwszej sceny prowadzić w dwóch miejscach. Daje wam trochę luzy ,bo mało kto pofatygował się z postacią. Wydaje mi się ,że w ten sposób łatwiej będzie wam płynne wprowadzenie postacie  do sesji. Więc odrobią inwencji twórczej możecie wgryźć się w to miejsce


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:atSWsjQt_R80VM:http://img.qj.net/uploads/articles_module/129241/tenchu4.jpg?301808&t=1

cały EXP jest mój !!

Offline

 

#13 2010-05-05 18:51:24

 Lord_Wonski

Rycerz

3881983
Zarejestrowany: 2009-08-20
Posty: 381
Punktów :   

Re: Co i jak czyli jak zacząć

Andre, ty noobie! To Apollo Creed! Czyli też słynny Gangsta Lando ze SW! Ten sam aktor grał te dwa charaktery. Nie znać takich rzeczy to jak podejście do kolosa z mechaniki kwantowej z wiedzą z podstawówki!

Offline

 

#14 2010-05-05 20:45:47

Szary

Rycerz

6998209
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 359
Punktów :   

Re: Co i jak czyli jak zacząć

Andre jak mogłeś zapomnieć !

http://www.stallonezone.com/imgs/news/2007/April/041507rocky2.jpg


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:atSWsjQt_R80VM:http://img.qj.net/uploads/articles_module/129241/tenchu4.jpg?301808&t=1

cały EXP jest mój !!

Offline

 

#15 2010-05-05 21:44:27

 Harold Z.

According to this, you are a heretic

6235025
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2009-08-20
Posty: 266
Punktów :   
WWW

Re: Co i jak czyli jak zacząć

http://i202.photobucket.com/albums/aa63/BrayThierry/ApolloCreed.jpg
Nic dodać nic ująć.








Ktoś będzie grał Czułym?


Przechodził przez góry wierząc, że czyni dobrze. Następnie udał się do ostatniej i jedynej krypty, by odnaleźć swoje przeznaczenie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naszainwazja.pun.pl www.shahid-kapoor.pun.pl www.avilla.pun.pl www.szkola3000.pun.pl www.ufconline.pun.pl